ДЈЕЦА СУ РЕКЛА

Права породица треба од малена да нас учи љубави и поштовању.

Јована, 16 година

Имам право на заштиту и да ме нико не смије тући.

Милан,6 година

Моја одговорност је да поштујем своје родитеље и да волим своје име и презиме.

Александар, 7 година

Имам право на живот и играње и то сви морају чути.

Јелена, 9 година

Имам право на пажњу.

Сњежана, 8 година

Срећно је дијете које има породицу која га воли, савјетује и поджава.

Марина, 15 година

Имам права и обавезу да идем у школу.

Марко, 10

Признајући да дјеца са инвалидитетом требају у потпуности уживати сва људска права и основне слободе равноправно са другом дјецом, те подсјећајући на обавезе које су државе преузеле прихватајући УН Конвецију о правима дјетета, Конвенција о правима особа са инвалидитетом наглашава да у свим акцијама које се односе на дјецу са инвалидитетом, првенствена пажња мора бити посвећена њиховом најбољем интересу.

У циљу остваривања основног права дјетета, права на образовање, без дискриминације и на основу једнаких могућности, државе су обавезне осигурати инклузивни систем образовања на свим нивоима. С тим у вези, а у складу са чланом 24.Конвенције урађени су Индикатори за праћење реализације инклузивног образовања.

Презентација индикатора одржана је онлине у петак, 15.5.2020.године, а у презентацији индикатора, испред Институције учествовала је др Нада Граховац.

Индикаторе можете преузети овдје.